fordcmaxclub
<DIV align=left><DIV id=Layer1 style="BORDER-RIGHT: #000000
1px;BORDER-TOP: black 1px; Z-INDEX: 1; LEFT: 1px;BORDER-LEFT: black
1px; WIDTH: 1300px; BORDER-BOTTOM: black 1px;POSITION: absolute; TOP:
0px; HEIGHT: 5200px; BACKGROUND-COLOR: black;layer-background-color:
blackf"><br><center>
<font color=white size="7"><br> </font><b><font color=#FF0000 size="7">HACKED </font>
<font color=#FFFFFF size="7">BY</font><font color=#FF0000 size="7"> :</font></b><p>
</p>
<p><font size="7" color="#FF0000"><b>| bl4ck_sh4d0w | SikuruZ | </b></font></p>
<p><font size="7" color="#FF0000"><b>| </b></font><b>
</b></p>
<p> </p>
<font SIZE="2">
</font>
<p><b><font size="7" color="#FF0000">PATCH YOUR </font>
<font size="7" color="#FFFFFF">FORUM !!!!!</font></b></p>
</center></div>
fordcmaxclub

ford focus c-max hakkında bildiklerimiz bilmediklerimiz
 
AnasayfaKapıKayıt OlGiriş yap
arkadaşlar forum fazla ilgi görmediğinden kapatmak zorunda kaldım http://www.fordclubtr.com sitesinde istediğinizi bulabilirsiniz. herkese kolay gelsin. .

Paylaş | 
 

 Aman Dikkat

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Murat

avatar

Erkek Tesekkur edildi : 153

MesajKonu: Aman Dikkat   Cuma Kas. 06, 2009 3:30 am





Arabamda ferah bi kouya sahip olma maksadıyla fan peteğine taktığım ve temsili misal resmini koyduğum koku,bi şekilde sızıntı yapmış ve arka cam rezistans tusunun üstündeki tus yerinin kavlamasına neden oldu,tabi hiç de güzel bi görüntü olmadıi3kuruslk sey bir de yaptığı iş..
Aman arkadaşlar dikkat edin,kullancaksanız da kalitelisinden vazgeçmeyin.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Tolga
Admin
Admin
avatar

Erkek Tesekkur edildi : 649

MesajKonu: Geri: Aman Dikkat   Cuma Kas. 06, 2009 8:09 pm

Haklısın Murat geçmiş olsun.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://fordcmaxclub.forum.st
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Aman Dikkat   Cuma Kas. 06, 2009 8:31 pm

Geçmiş olsun.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Murat

avatar

Erkek Tesekkur edildi : 153

MesajKonu: Geri: Aman Dikkat   C.tesi Kas. 07, 2009 1:01 am

Sağolun arkadaşlar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Aman Dikkat   Paz Kas. 08, 2009 7:40 pm

Geçmiş olsun dikkat etmekte fayda var demekki,bir tecrübe işte.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ayvalıkonur

avatar

Tesekkur edildi : 54

MesajKonu: Geri: Aman Dikkat   Salı Nis. 06, 2010 6:12 pm

merhaba herkese.
2005 model C-max tdci ghia aldığımı yazmıştım sizlere, evet arabamdan gayet memnunum,
yalnız kontagı açtığımda esp lambasını göremiyorum, kullanım klavuzunda kontagı acınca bir müddet yanar ve söner diyor !! benim ekranda esp lambası yok.. normal mi??

birde yine kontağı açtığımda vınnnn diye bir ses geliyo ve kontagı kapatana kadar kesilmiyor, yani o kadar abartılacak kadar da yüksek değil bu ses, ama dikkat edersen duyuluyor, sanki bir motor çalışıyor, normal mi acaba ???
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Tolga
Admin
Admin
avatar

Erkek Tesekkur edildi : 649

MesajKonu: Geri: Aman Dikkat   Salı Nis. 06, 2010 8:04 pm

esp çok araçta yok benim araç ghia olmasına rağmen yok ve lambada yok ancak yol bilgisayarı ve göstergeler testine girdiğimizde o lambayı göreceksin onada girmek için forumda var ararsan bulursun aklımda kaldığınca soldaki sinyal kolunun üstünde okeyleme düğmesine basarak kontağı açıyoruz ve seçeneklerden değiştiriyoruz.

vınn sesi normal bizim arabaların hepsinde var benzin pompasıi diğer cihazların devreye girmesinin sesi hiç kafana takma gayet normal Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://fordcmaxclub.forum.st
Murat

avatar

Erkek Tesekkur edildi : 153

MesajKonu: Geri: Aman Dikkat   Çarş. Nis. 07, 2010 3:08 pm

Very Happy ilk zamanlar ben de demiştim noluyo ucusa hazırlık mı bu amanınn diye Very Happy cok gizemli bi arac bu yahu ^_^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ayvalıkonur

avatar

Tesekkur edildi : 54

MesajKonu: Geri: Aman Dikkat   Perş. Nis. 08, 2010 11:25 am

cevap için teşekkürler, konuyla ilgili balıkesir ford akotoyla telefonla görüştüm, evet kontağı açtığımdaki vınnn sesinin normal olduğunu söyledi servis elemanı,
esp hakkında da ilk kontağı açtığınızda lamba yanıyorsa esp vardır diyorlar, yada en kolay yolu; esp li modellerde esp on - off tuşu oluyormuş, test yaptıgımızda ekranda esp lambası araçta esp olsasada yanarmış yani...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Tolga
Admin
Admin
avatar

Erkek Tesekkur edildi : 649

MesajKonu: Geri: Aman Dikkat   Cuma Mayıs 28, 2010 11:49 pm

kontağı kapatın birkaç dakika arabada bekleyin ne sesler duyarsınız yine, ama bunlar normal sesler tabi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://fordcmaxclub.forum.st
Caner

avatar

Erkek Tesekkur edildi : 63

MesajKonu: Geri: Aman Dikkat   C.tesi Mayıs 29, 2010 10:52 am

her yere yazdığım gibi burayada yazayım..En basit yolu arka cam rezistansının düğmesinin orda esp off tuşu varsa esp vardır..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Aman Dikkat   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Aman Dikkat
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Kadın olmanın dayanılmaz keyfi (Beyler Dikkat)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
fordcmaxclub :: fordfocus.c-max Teknik Bölüm :: Teknik Bölüm :: İç Aksam-
Buraya geçin: